25 January 2010

heloooo...
peace yo!!
Selamat Tahun 2010 semua..giler baru skrng nk wish ea!! aku pun mcm NicksuperAiya penyakit M selalu melanda..well wut to do arr!! Hujung Tahun 2009 aku mmg superbusy berduyun2 job masuk..skrng baru rileks sikit..tuh pn sbb sultan johor mangkat, majlis pengurniaan pingat di pahang pun dibatalkan..syukuran :p

Walaupun busy kami sekeluarga sempat jugak pegi vacation yg tak dirancang main redah jer naik bukit cameron highland..akibatnya hotel semua dh penuh..terpaksa lah duk kt hotel mahal..bertambah2 mahal bila musim cuti nie~sigh ape jalan sekali pun (anyway) percutian itu amat menyeronokan..kami mungkin akan kesana lagi :)
Awal Tahun nie jugak genap umo aku 27thn, ohh makin tua rupenya. Patut la asyik mkn supplement ja..huhu rindu aku kt Miri sgt2 meluap..bulan March nie kami akan blk..flight tiket sudah dibooking, kali nie naik MAS lak..selesa sikit bawak humaira.Aku berharap Tahun nie menjadi lebih baik dari tahun sebelum nya..harapan utk memiliki rumah sdiri belum tercapai lagi..bila kah? masih menjadi tanya lagi..kami dh boring duk umah tuh..busan tgk india depan umah.

Mood kerja jugak makin kurang. Dulu aku selalu carik keje..bila dh 2thn berkhidmat. Well aku cepat boring. Kini Dah Tahun ke-3 aku disini kira lama la jugak. Kira pecah rekod tuh. Mungkin disebabkan bos baik kt sini..ehehe Tapi aku dh larat nk rempuh jem hari-hari rase nk patah kaki nie..Tahun nie nampaknya makin teruk. Lagi dah jadi ibu nie dgn tido x cukup. penat nk rempuh jem, mmg mencabar weii...

Pagi tadi ade xcident. Badan terbujur ditutup kain..seram giler oke..lam hati dh mengucap byk2..dijauhkan lah. Bape KM terserempak lagi dengan keta yg bahagian depan dia dh hancur. Hampir hari-hari mcm nie. Adakah hidup di KL mmg x selamat??

mama hati-hati bawak keta oke :)

4 comments:

AiYa said...

xduduk kl pn mcm tu gak.

5577 said...

alololo..
comey nye dia..!

orked said...

Aiya: luar kl maybe lebih safe

Farah: ehehe tq

ariesreeve said...

hi..slm kenal...comei nya dia...jom singgah blog sy ye