16 July 2009

l i f e b e g i n a f t e r 6 i n d a' m o r n i n g
( title blog yg poyo sunguh..ehehe )

Aku dah start berkerja isnin lepas..kalo dh start bkerja nie, nak update blog mmg payah ler..rutin aku skrng bangun seawal 6.00pagi (giler awal bgn kan, masa kerja ngan cross creek jer aku bgn seawal nie) pang pung pang siapkan diri, siapkan huamira & siapkan laki..opsss nie tipu dia siapkan diri sdiri..ehehe kul 8 atau kul 7.30 pagi dh gerak pegi kerja..jalan jemm maaa!! satu jam on road adalah perkara biasa.

Skrng life agak tungang langang sikit arr..baru nk myesuaikan diri katakan, yerlah dh 2 bulan cuti babe!! ehehe weekend lepas sempat lagi lepak umah nick..kalo dulu-dulu lepak bujang lagi kan..skrng dh bawak anak masing2..cepat jer masa berlalu!! ingat lagi zaman mula2 masuk kolej, masa baru kenal nick..kalo ada masa aku nk imbas kembali zaman tuh kt blog nie!! (tungggu)

nie gambar masa lepak kt umah nick, nak tau lebih sila ke
kelambuputih

8 comments:

AiYa said...

sila jgn libatkan aku dlm kisah kau nanti ya,. ahahahah

dulu lepak2 kat mall weh. la ni kena lepak2 kat umah ja. handbag beso xleh tgai

orked said...

tue arr..baik punyer handbag!! leh wat mcm2 bunyian siot..ehehe

chotz said...

aiyoOOoOoo...dah membiak ye anda :)

Khairil Azuar said...

Nanti majlis berbuka posa pulak buat org-org yang telah berumah tangga, seorang satu resepi ......


http://www.khairilnotkhairy.blogspot.com/

orked said...

best jugak idea tuh..jom wat potluck utk berbuka pose nanti..ehehe

erwina said...

ape2pun TQ guys kerana menerima idea bernas wa... beshlah tumpang happiness u guys! :)

confirm kn, posa ni umah liza... she's cookin'! ape2hal roger me n mya!

orked said...

of coz jemput korang kan penceria majlis.ehehe n still bujang..kah kah

orked said...

aku nampak kuruskan kt gambar nie...tetiba puji diri sdiri kan..hahaha