29 May 2007

Selamat Pengantin Baru Xlenore

picture coming soon!!

Perjalanan bermula pada 24/5 pukul 10.00 malam naik KTM kt kl sentral...jumpa kak long(kakak xlenore) kat sana. Naik KTM first class ade katil tuh..huhu syok gak!! first time naik KTM ade katil nie..hehe, perjalanan mgambil masa 10 jam pukul 6.30 pagi baru sampai kat Johore Bahru. Tido agak x lena..bapa kali aku terjaga...terlampau bising!! tp better dari tido atas kerusi..nie kira pertama kali jugak aku sampai kt JB...sepanjang aku dh duduk di semenanjung nie!! (x penah berjalan aku nie) rugi aku x der camera kalo x leh ambik2 gambar..aku leh nampak kota singa dari jauh...hanya bangunan2 tinggi jer yg aku tgk..mcm mana khidupan mereka tanpa alam semula jadi ya?? jauh jugak kampung xlenore dari town sampai tertido aku dlm kereta...ZzzZzzzz lena tul aku tido..haha

25/5 - Sampai jer kt sana xlenore dgn muker yg baru bgn tido myambut kdtgan ku...hauhua...lepas tuh sesi sual kenal ngan keluarga dia sat...pagi2 lagi xlenore jamu aku mkn telur pindang...x penah rase telur nie..telur nie berwarna hitam coklat dimasak dgn mcm2 rempah (rempah apetah x ingat). lepas bfast aku tolong tgk xlenore ngan kak long hias bilik pengantin..hehe...sempat lagi aku join anak buah xlenore layan citer kabil kushi kabil igam...ZzzzZZzz aku tido2 ayam lagi huhuhu..lyn dtg mlm tuh kurus tul dia terasa aku dh gemuk..haha hampeh!!

26/5 - Menurut xlenore patut nya mlm tuh dia kahtam al-quran..tp disebabkn traffic light merah..so kena cancel la...so mlm tuh xlenore marhaban jer la...aku ditugaskan utk ambik video cam..kak long fotoshot gambar...aku pun malas nk join marhaban nie x reti aku...aku nampak muker xlenore cuak gak..huhu owh luper wawa dtg ptg tuh...sorang lagi hampeh still kurus lagi..terasa aku gemuk lagi..hampeh!! aku ngan wawa kena mandi rumah sebelah sbb bilik air fully book...punya la ramai saudara mara xlenore nie...adik dh 12 org..hah bygkan lah..x termasuk anak buah dia lagi.

27/5 - the wedding day...xlenore nerves giler!! hehe..aku ditugaskan lagi utk ambik gambar, sakit tangan aku pegang vedio cam tuh..sori xlenore kalo ade goyang2 sikit lenguh tuh my hand u know...nie first time aku dpt tgk betul2 org akad nikah..allhamdulilah semua nya selamat terasa sebak gak bila tgk...huhu xlenore ape lagi mesti dia lagi sebak kan!! ape2 pun semoga anda berdua kekal hingga ke akhir hayat..aku harap ape yg aku rakam tuh korang puas hati la...walaupun x bape nk pro..hehe pukul 4 aku bersiap2 blk ke KL..tiket aku blk kl kul 5...thanks to lyn sbb antar n temankn aku sampai aku naik bas...xlenore u r so beautiful that day(semoga dpt baby cepat2 hehe) i have a nice weekend with u n ur beautiful family!! sampai kt KL kul 10.30 dribar bas tuh agak lembap membawa kami...byk kali di behenti..kepala aku dh bedenyut2 dh la duk depan sekali..kerusi lak rosak x leh dinaikan ke atas...tp aku sempat gak ZzzzZzzz wat taik mata lagi..hehe...nasib baik my syang tunggu bila sampai kt KL...dia bawak aku gi mkn western ( aku mkn sikit x lalu aku, rase penat giler) borak2 kejap dia hantar aku blk...sampai kt umah dia sms aku ckp aku cantik pakai baku kurung tuh..hehe!! tido sambil senyum mlm tuh :) the end

No comments: