30 May 2007

CINTA MATI

Bagaimana caranya untuk agar kau mengerti bahawa aku rindu
Bagaimana caranya untuk agar kau mengerti bahawa aku cinta

Masihkah mungkin hatimu berkenan menerima hatiku untukmu
Cintaku sedalam samudra, setinggi langit di angkasa kepadamu
Cintaku sebesar dunia, seluas jagat raya ini kepadamu

Bagaimana caranya agar kau mengerti
Bahwa aku mencintaimu selamanya
Bagaimana caranya agar kau mengerti
Bahwa aku merindukanmu selamanya


Mencintai seseorg adalah satu perkara yg susah bg aku...mcm lagu cinta mati tuh, cintaku sedalam samudra, setinggi langit di angkasa cinta, sbb tuh bila cintai di dustai mmg sakit, orked penah rase semua tuh!! ambik masa 2thn utk sembuh dari luka...tuh pun belom tentu sembuh spenuhnya..bertapa susah nk terima org baru dlm hidup ini..kpd kwn orked tuh yg baru putus cinta byk2 la bersabar..anda akan menemui seseorg yg lebih baik dari dia..kita x tau ape yg ALLAH tentukn utk kita..orked bersyukur sgt2 sbb ditemukn dgn dia..yang begitu myayangi diri ku dgn seadanya!!Cintaku sebesar dunia, seluas jagat raya ini kepadamu...the end

1 comment:

JaSmIn said...

cewahh jjiwangnye liza neh.. hehe ;P