09 January 2006

6 january hari kelahiranku..

hepi besday to me..hepi besday to me..kiranya besday nie paling best la..sbb ramai yg wish aku..hehe..selalu nya org lupe sbb besday gwe awal sgt..hehe yg paling penting orang yg teristimewa siap nyanyi hepi besday kt gwe..hepinya tak terkata la..maklumlah taun lepas dia agak lupe besday gwe..sedih nya ingatkn besday yg lepas..kira taun lepas taun 2005 x bape baik la..tapi x per..aku harap taun 2006 the best year 4 me..yeahh!!

23 satu angka yg agak byk la..nampak sgt kena majukn diri dlm byk perkara..byk lagi yg kena usaha nie..nak beli rumah lagi nie..hehe yer lah nanti nak kawin takan nk duk umah sewa jer..wakaka kereta pun kena tambah size yg besar lagi..amboi2..gila ka!!! kalo mcm nie kena bukak satu bisnes la..baru dapt kaya cepat!!huah huah..ermm taun nie azam nk simpan duit byk2..dah janji ngan ezuwan nk bukak satu bisnes ngan dia..leh caya ker mamat tuh..?? haha

ape2 aku nak tumpukn kat kerja taun nie..kerja rajin2 babe!! malas nk pikir soal hati dan perasaan sagt..benda leh wat aku jadi giler, sasau n mengigau..haha..lebih baik aku pikir benda lebih berfaedah..tambah ilmu pegetahuan dlm agama ker..dpt gak pahala kn..

any way hepi besday yg ker 23 to me..smoga Allah memberkati gwe selalu..hehe

2 comments:

aiya said...

xrindu aku ke? sejak pulai ka sna.. xhengat aku dh.. nk jerk aku terajang ko nih di alam maya.. umah? kete? kawen nye bila? hauhahahaa..

Dhani said...

hepi besday to me [liza] jugak! ;)