27 April 2010

My Little Pumpkin
Nurhidayah Humaira akan menyambut ulang tahun yang pertama pada 11 Mei 2010. Syukur ke hadratMu. Semoga anak Mama nie membesar dengan sihat & pandai yer ~ jangan noty sangat tau!!

Humaira sangat super aktif skrng nie, memanjat sana sini. Baru2 nie kena hempap ngan kerusi. wat aku terkejut jer!! weekend nie kena susun atur balik rumah. Dapur pun dh berpagar, sebab humaira sgt suka mengemas kt dapur. Bukan dapur jer semua tempat dikemas nyer. Rajin sungguh anak mama nie kan..
Humaira the pumpkin kali pertama pakai jumper nie dia sangat rimas sbb tak nampak kaki.
gigi dah ada 6 btg..2 bwh 4 kat atas!! tp jalan x pandai lagi..mulut jer bebel lebih
see humaira jadi supergal, masa nie mandi kt air terjun Lambir Miri
Hepi First Birthday My Little Pumpkin
Mama & Ayah Love u so much :)

2 comments:

AiYa said...

wah gila early punya wish. jgn lupa invite kmi ya. :p

5577 said...

waaah.. lil pumpkin humaira comey! gerams.. bile nak pi i-city sama2 ni..

eh.. tetibe teringat bday sendiri plak.. bestnye! 1st bday kan..