26 August 2009

Kereta Oh Kereta
Kenapa kamu mesti rosak dibulan yang Mulia ini,
Pandai kamu pilih bulan mana yang rosak kan,
Macam tau-tau jer aku dpt BONUS
Kamu juga suka rosak diwaktu pagi kan...
Kalo kamu rosak dijalan raya tadi..bagaimana aku nk menolak kau??
Kereta Oh Kereta...
Kamu juga mau raya kah??
Kamu mau tayar sport rim ek...
Atau kamu mahu badanmu dicat baru??
Apa mahu mu wahai keretaku...

8 comments:

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

dia nak pakai semua baru..kata nak raya

orked said...

mencitau...senang tukau kereta baru tau

AiYa said...

saya mahu duit raya kata kereta.:P

JaSmIn said...

mogok tak hang lame x puji dia hehehe

Enche Wan said...

Biasa la tu, Foreman pun nak duit raya dulu..

azlia erwina said...

haihh? liza juga berpujangga? ayat seakan samalah babe...gurlfwen, jgn baca sgt ye, hehe..!

nape WNB? tian meragam in d morn? haih..!!

orked said...

hahaha..yeke..sama ek..wakakaka
WNB rosak hari rabu arituh..skrng dh ok!!

mikemurano said...

kereta nk adik baru..teman pi jalan2..:p