18 August 2009

Humaira oh Humaira

Humaira skrng sangat suka menonton TV, kdg2 sampai mengekeh2 ketawa takpun mulut dia takan diam sebut agurrr..agurrrr!!

Semalam masa aku tgh masak (aku pandai masak okeh :p) Humaira tgk tv ngan Ayah dia, diaorg layan HBO cerita vampire..Humaira sgt suka boleh tak..kuat giler sore dia gelak layan cerita tuh!! mak ko takut layan cerita hantu. Yolah budak kecik mana la dia tau rupe vampire tuh takut ker tk kan..ker bg dia muke vampire tuh kelakar..muahahaha

Humaira pun suka tgk Gerabak ala sape2 yang langgan Mustika kt Astro tau la siri Gerabak nie..tiap kali si Yus Raja Lawak tuh kuar..bukan main suka dia..hahaha Muke Yus nie mmg lawak pun..aku pun gelak..ehehehe

Kesimpulan nyer Humaira sangat aktif skrng..kalo baring tuh siap angkat-angkat kepala dia jer, suh kita dukung dia la tuh..kalo dukung tuh bukan nk baring pun..pesen dia kena bg dia dalam keadaan duduk tak pun berdiri..mcm2 peel dak kecik nie

6 comments:

susudalambotol said...

ala.. chomelnya anak awak! gerammm. mesti dah terasa hidup lebih lengkap kan?

orked said...

yup sangat2..tiap kali balik kerja rase sgt excited nk cium & main ngan dia :)

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

dak kecik layan vampire..hebat! tepuk tangan 10 kali utk Humaira

orked said...

yup..yup Humaira layan vampire..jgn mare hah..ehehehe

azlia erwina said...

me so happy ngan GF i ni, hidup dia tersgt lengkap! i terasa kegembiraan dia...

babe, me dah fully sihat babe, me rindu giler kat MAIRA... nk jumpe, tapi ujung minggu ni me balit SEREMBAN! u pun balit rembau kn? main PSII, berpuasa n merdeka kt umah my sist, ehehehe! :)

orked said...

yup tis weekend blk rembau!!
aku dh lama x main psp sebuk jaga anak katakan..wekeke