12 April 2009

Hujung Minggu Aku

Disebabkan mood rajin mgupdate, so aku pulun abis2 yer!! so nak citer ler aktiviti hujung minggu aku~selain tido n mkn, aku akan teman husband aku ke studio dia utk melukis, aktiviti aku kt studio update blog (itupun kalo rajin) & surf internet la. Kalo tk pegi studio dia, aku kdg2 kena paksa teman dia hanging work kt galeri..uiks yg nie mmg malas nk teman, sbb aku rase lagi best tido kt umah..ehehe kdg2 aku teman gak!! kalo aku rajin la..ehehe

Nie ler aktiviti kalo aku teman dia hanging work~ambik gambar la apalagi...

sblm wat keje kita mkn duludh kenyang stat wat keje yer...sambil tuh aku layan internet dulu..
nie keje ke main cak2..ehehehah..skru elok2finish~

p/s: 9.33pm aku kat studio lagi..bila nk blk nie wei..nk tgk ABPBH nieh ~ eh nie orang melukis ke tido..ciss!! siap la dia ~ bai.aku nk rotan nie orang!!

No comments: