05 November 2007

Hari AHAD yg mendung!!!

aku baru jer beli camera last firday (bukan aku beli..aku pakai lebih jer..hehehe) so smlm pegi testing power kt taman..tp mendung lak..arghhh frust nya!! dpt ambik gamabr kejap jer..sbb hari sudah ujan..balikkkkkkkkkk!! masa tgh ambik gamabr tuh..dtg sorg budak india...

akak2 ambik gamabr saya boleh...
akak kita ambik gambar kt siney plak...
(over lak dak india nie)
dia posing ala2 model lakjgn tanya kenapa gambar jadi mcm nie lak..hahabest plak layan budak nie..
tp kena blk cepat hari mau ujan dh :(jom ambik gambar :D
ok bye!! nk balikkk...

p/s: gambar sucks sikit la..biasa lh baru lg pegang camera slr nie..huhu

9 comments:

Anonymous said...

mane lak dtg hindu nih??

JaSmIn said...

kemain lagi,
ingat naima td hhehe

orked said...

hahaha..siot jer mya..aku pun x tau mana dia mari :p

Anonymous said...

ngee.. akak akak napa x amek gambo kta jge..

orked said...

haha..nk ker xlenore..gambar bogel mau ka??..kakaka :p

MOLY said...

kamera dslr @ dg cam ??
nih maybe iso tinggi ..
tuh sbb jadi mcm tuh

kalau pakai dslr .. pakai manual .. jaga iso, jaga appeture dan jaga shutter ..

sbb tuh gambar cerah gile
:)

orked said...

hik..hik..thanks 4 ur comment lily..a'ah pakai camera dslr..tp main hentem jer guna..huhu budak baru belajar tuh jd cm tuh..kah..kah..malu jerk!!

camera baru beli tuh yg dok explore lg..

lain kali gwe jaga appeture, jaga iso dan jaga shutter :D

Anonymous said...

this smile:

ko leh imagine x.. klu arwah nurin ada,, kompem dia beso2 gini kan..

sooo cruelll..

orked said...

xlenore nanti ko dah ade anak jgn biar anak jln sorg2 bahaya!!

the world is no more SAVE!!