15 May 2007


No. 23

wasup..wasup afundi mila..haha...hellooooo blogers!! lama dah aku x update blog nie...rase kemalasan yg berganda tambah kerja yg menimbun n otak yg berserabut nie jadi nya x di update la. Mesti hairan kn kenape titile No. 23.

Hari tuh (1 May 2007) aku, xlenore dan kamida ( dua nie bakal dpt title Puan :D ) tgk movie tajuk dia No. 23. Movie nie mmg menarik Genre drama / mystery / thiller.

Film nie ini dibintangi oleh Jim carrey yg merupakn org biasa yg bekerja sebagai penangkap anjing liar. Citer nie bermula dgn sebuah novel yg bertajuk No. 23 ( the obsession of number) dari situ la obsessed nya jim carrey dgn buku tersebut hingga kn dia percaya buku itu dibuat berdasarkn kisah hidup beliau. Citer nie mmg penuh dgn teka teki di awal permulaan...sehinggakn masa tgk movie nie tetiba jer black out giler arr x penah jadi mcm tuh..lama gak tunggu masa tuh!! bg saya citer nie mmg best, saya bg kredit dekat jim carey kerna beliau jarang sekali berlakun serius...nak tau lebih kena la pergi panggung tak pun beli vcd/dvd jer sbb aku malas nk taip byk2 hahaha...the end

Tagline citer nie:

......................................
The truth will find you.
...........................................................
First it takes hold of your mind...then it takes hold of your life.
...........................................................
A number is just a number. Or is it?


number kereta orked 9419........ 9 + 4 + 1 + 9 = 23

seram tak...number besday meen lagi best!! jaga ko meen..hahaha