20 February 2006

Hujung Minggu Aku...

Aduh kepenatan sungguh smlm mgemas rumah satu hari..bape lama aku tk mgemas rumah nie..sampai dh tak tahan tgk keadaan yg agak bersepah2..bahu sampai lenguh2 pasang langsir nampak sgt tak bersenam nie..huhu

Lepas pasang langsir baru lah rumah aku nie nampak lebih berseri gitu..muahaha pinggangku mula terasa sakit akibat dari mgemop lah nie..tak kuat langsung aku nie..dah semua aku bersih kan last sekali aktiviti mencuci tandas..berkilat tandas tuh aku kerja kan..hahaha aku mmg tak suker rumah kotor2 nie..dalam seminggu sekali rumah aku bersih tak pun 2 minggu sekali tgk lah keadaan kalo aku tk busy la..mungkin dh terbiasa dari kecik, mak aku mmg amat pentingkan kerbersihan..

Lepas abis rumah aku bersih kan baru lah perut aku rase lapar..mula lah carik makanan..lepas membersihkan diri aku pun kuar mencari mkana..muahaha jalan2 carik mkn pulak lepas nie..hehe bungkus jer mee kolok makanan org swk duh...sedap hingga menjilat kaki~ :p

Lepas nie x der aktiviti lain la..tgk tv jer...mlm nie citer pun byk best kan..kalo ZzZzzz pun best gak nie..huhu

The moral of story:-

Bersenam lah selalu, supaya anda sihat dan kuat..hahaha

1 comment:

Dhani said...

bersenam dan jangan lupa minum susu.;)